Quilting Jeannet

Dit blog gaat over het wel en wee van een plattelandsquiltster. Ik schrijf met enige zelfspot en humor over het "lieve leven"op een minilandgoed aan Zee, de rust en de ruimte die daar (nog) heerst, over het ambachtelijke leven, breien, spinnen ( op een wieletje) beestje, fietstochtjes, en mijn heerlijke gezinnetje met twee mannen, maar vooral over handwerken en het perfecte van het imperfecte, het Wabi Sabi gevoel, geniet mee als je zin hebt! Met mijn blog en de foto,s wil ik de wereld een beetje mooier kleuren dan de dagelijkse werkelijkheid.(helaas krijg ik de tekst niet groter....:( )

vrijdag 15 augustus 2014

spreuk

Wie niet met elk circus mee gaat, mist echt niet zoveel.



8 opmerkingen:

  1. piep heb ik echt geleerd en weet nu de kleine dingen te apprecieren en niet mee te lopen met al dat op je pad kom knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je de sprei zelf gebreid? Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heb ik deze sprei ook nog in een kast. Toch eens zoeken.Nog van mijn schoonmoeder geweest.
    Ook ik vind hem nog steeds mooi. En die spreuk ..... heel goed! Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto! Gave spreuk! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! altijd zéér gewaardeerd! Ik vind reacties en interactie erg leuk, maar....anonieme reacties zonder naam worden zonder pardon verwijderd, alsmede berichten waarin reclame gemaakt wordt.

Hartelijke Groet, Jeannet