Quilting Jeannet

Dit blog gaat over het wel en wee van een plattelandsquiltster. Ik schrijf met enige zelfspot en humor over het "lieve leven"op een minilandgoed aan Zee, de rust en de ruimte die daar (nog) heerst, over het ambachtelijke leven, breien, spinnen ( op een wieletje) beestje, fietstochtjes, en mijn heerlijke gezinnetje met twee mannen, maar vooral over handwerken en het perfecte van het imperfecte, het Wabi Sabi gevoel, geniet mee als je zin hebt! Met mijn blog en de foto,s wil ik de wereld een beetje mooier kleuren dan de dagelijkse werkelijkheid.(helaas krijg ik de tekst niet groter....:( )

woensdag 17 februari 2016

Moda mandjeswoensdag

Derde woensdag van de maand, de mandjes van de Moda mandjesquilt, een willekeurig overzicht van prachtige mandjes.Geniet er van!
Dit mandje is van Francis
Deze is van Joan.
Deze beauty is door Jane uit Wales gemaakt.
 Deze is van Elly
Dit mandje is gemaakt door Anneke
Deze is van Carin.
Dit mandje is van Nelleke.
Deze is van  Celia
En dit mandje is gemaakt door Petra.
En last but not least, het mandje van mijzelven.Allemaal hetzelfde patroontje en toch anders.

19 opmerkingen:

  1. Leuk allemaal verschillend en toch zo mooi! Probeer die van mij deze week te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n overzicht van al die zelfde verschillende mandjes!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze mandjes, allen even mooi, zouden bij elkaar al een prachtige quilt vormen. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig. Maar ik moet eerst nog veel afmaken.
    Gr mariom

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was genieten, van al jullie mooie, zelfde, maar toch ook zo heel verschillende mandjes!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om al die mandjes te zien en hoe verschillend het patroon is uitgewerkt.
    Zonnige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mandjes allemaal.
    Die van mij is halverwege, de mand is af.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier kun je pas goed zien hoe mooi sommige de kleurtjes en stofjes combineren. Ik denk dat iedereen die deze foto ziet er wel een of 2 ziet, die er qua hun eigen smaak, uitspringen. heel mooi allemaal. Dank je wel Jeannet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Delightful quilt blocks....every one of them. Beautiful colors and well stitched.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allemaal erg mooi! Ben er nog druk mee bezig. Is het de bedoeling dat wij ze naar jou mailen of vis je ze van Facebook af?
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi overzicht van al deze mooie mandjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie mandjes! Wat kan een ander stofje een verschil maken. Leuk om alles zo achter elkaar te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love these basket blocks so much!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! altijd zéér gewaardeerd! Ik vind reacties en interactie erg leuk, maar....anonieme reacties zonder naam worden zonder pardon verwijderd, alsmede berichten waarin reclame gemaakt wordt.

Hartelijke Groet, Jeannet