Quilting Jeannet


Dit blog gaat over het wel en wee van een plattelandsquiltster. Ik schrijf met enige zelfspot en humor over het "lieve leven"op een minilandgoed aan zee, en de rust en de ruimte die daar (nog) heerst, over het ambachtelijke leven, breien, spinnen, fietstochtjes,de natuur, en mijn héérlijke gezinnetje met twee mannen. Maar vooral over handwerken, creatief bezig zijn, en het perfecte van het imperfecte, het wabi sabigevoel. Met mijn blog en de foto,s wil ik de wereld een beetje mooier kleuren dan de dagelijkse werkelijkheid. Helemaal onderaan mijn blog staat een fotoselectie van een aantal van mijn gemaakte quilts.

donderdag 13 juli 2017

*Zomerstop*

Zomerstop, en wie weet,tot na de zomer met weer nieuwe verhaaltjes op het oude vertrouwde blog, misschien in een andere setting.
Hartelijke groet aan iedereen een een hele fijne zomer, Jeannet 

28 opmerkingen:

  1. Dag Jeannet, een fijne zomer gewenst (niet al te heet) en dat je maar mooie dingen mag maken en beleven. Ik hoop van harte dat je die toch weer met ons wil gaan delen.
    Lieve groet, Annemiek Soer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me bij de vorige spreekster aan. Een hele fijne zomer gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne zomer, Jeannet, en tot lesens !

    NADINE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inge S heeft een nieuwe reactie op je bericht "*Zomerstop*" achtergelaten:

    Live Jeannet,

    Fijn om te horen dat je wellicht na de zomer verder gaat met bloggen.
    Een hele fijne zomer toegewenst en ik hoop dat we weer snel van jouw fijne blogs mogen genieten.Het lezen hiervan is altijd een goed begin van de week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie ook een hele fijne zomer en misschien tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen, een fijne zomer en ik hoop tot ziens .fijn om je leuke blog te lezen,ik geniet er van.Groetjes Hettie Douma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van je zomer, met hopelijk veel mooie momenten, op huiselijk en creatief gebied!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you, Jeannet!! 😊😊😊😍
    And have a lovely summer you and your family!!
    Best wishes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat geeft de burger weer moed! Fijne zomer Jeannet!
    groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook een hele fijne zomer met je mannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik sluit mij bij de vorige reacties aan. Geniet van de zomer met hopelijk heerlijk creatief weer!
    Lieve groet vanuit De Betuwe, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk! Je hebt er een nachtje over geslapen. Gewoon doorgaan. Alle negatieve dingen verwijderen. Kost veel te veel energie.
    ik wens je een heerlijke zomer. Geniet NOOIT met mate!
    lieve groet,
    Ineke van den Akker

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Have a wonderful summer with your family and will look forward to visiting you in the fall. Hug's, Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wens je een heerlijke zomer en ben benieuwd waarde je terugkomt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zou leuk zijn! Goede zomer gewenst Jeannet! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeannet

    blij dat ik weer een berichtje zag geniet van de zomer en hopelijk tot ziens op dit blog
    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne zomer Jeannet!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele fijne zomer Jeannet.
    Kijk weer naar je uit ..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele fijne zomer Jeannet ,maar dat gaat bij jou wel lukken!
    en ik zal duimen dat je weer terug komt.....
    Groetjes Holly.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeannet, me has hecho muy feliz, te deseo un buen verano mientras espero que vuelvas a publicar...
    Lamento no hablar tu idioma para poder expresarme mejor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dag Jeannet,
    Wat geniet ik van je enthousiaste mails en wat je allemaal mee maakt en
    beleeft in de mooie omgeving waar je woont.
    De foto’s zijn vaak heel treffend genomen.
    En dan je quiltwerk, om je vingers er bij af te likken. Prachtig van
    opzet en kleur harmonie en de nodige creativiteit.
    Hopelijk ga je er nog mee door ook na de vakantie.
    Geniet van je vrije dagen en natuurlijk veel inspiratie toegewenst.
    Lies Knoop is bereid om deze mail aan je toe te sturen, daar gaat ie dan,
    hartelijke groeten,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jeannet,
    Zoals gebruikelijk weer genoten van je blogjes van de afgelopen dagen/weken (was er zelf even tussenuit voor vakantie :-).
    Ik val alle anderen bij ... gewoon blijven bloggen hoor! Wij geniet allemaal te veel van je verhalen en prachtige quilts!
    Je gaat je ongetwijfeld geen moment vervelen met de camping(mensen), je quilten, breien en bakken :-)
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wens je een hele leuke zonnige, rustige zomervakantie! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. We missen je heerlijke verhaaltjes en je mooie quilts ,Jeannet waar ben je ?

    Gr Nienke.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! altijd zéér gewaardeerd! Ik vind reacties en interactie erg leuk, maar....anonieme reacties zonder naam worden verwijderd, alsmede berichten waarin reclame gemaakt wordt.

Er is helaas een gedoe met het plaatsen van reacties, mensen krijgen foutmeldingen, of kunnen helemaal niet plaatsen, en ik krijg wekelijks reacties van Piseth San die ik niet ken.....jammer.Ik kan er helaas niets aan doen, ik ontvang ook geen mails meer van jullie berichten, dus kan er ook niet meer op terug reageren :( computers........

Hartelijke Plattelandsgroet, Jeannet

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.