Quilting Jeannet


Dit blog gaat over het wel en wee van een plattelandsquiltster. Ik schrijf met enige zelfspot en humor over het "lieve leven"op een minilandgoed aan zee, en de rust en de ruimte die daar (nog) heerst, over het ambachtelijke leven, breien, spinnen, fietstochtjes,de natuur, en mijn héérlijke gezinnetje met twee mannen. Maar vooral over handwerken, creatief bezig zijn, en het perfecte van het imperfecte, het wabi sabigevoel. Met mijn blog en de foto,s wil ik de wereld een beetje mooier kleuren dan de dagelijkse werkelijkheid. Helemaal onderaan mijn blog staat een fotoselectie van een aantal van mijn gemaakte quilts.

vrijdag 24 oktober 2014

Spreuk


Ouder worden gaat vanzelf, persoonlijk groeien is een keuze.

5 opmerkingen:

  1. Oh Jeannet--dat ruitstofje!!!! Wat een plaatje je foto!!!
    Ben helemaal gek van geruite stoffen....
    De spreuk van deze week....mmm ouder worden vind ik niet altijd leuk.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé wat leuk Jeannet dat je gisteren ook in Zierikzee was. Voor het zelfde geld waren we elkaar tegen het lijf gelopen, zo groot is het daar nu ook weer niet. We eten daar al jaren elke donderdag (koopavond) bij Concordia. hebben daar onze vaste tafel. Kopen bij de Vries dan altijd tijdschriften en krantjes en zitten daar dan uren gezellig te zijn. Natuurlijk ken ik Mien Domus en nu ook KoffieenT. Zalige winkels! De donderdag is voor ons nog steeds genieten. Op vrijdag voeren we niet zoveel uit, althans alleen maar leuke dingen, dus op donderdag in Zierikzee begint voor ons het weekend! Lekker hoor. Mooie post had je gisteren geplaatst. Leuk zo'n onbekende foto van je oma. Van sommige gezichtjes uit die tijd straalt de zorgen, dan hebben wij het toch maar goed hè?! Wens je een fijn weekend en lieve groet aan man en kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spreuk. Dat ouder worden vind ik niet zo leuk (al voel ik me gelukkig nog helemaal niet oud...), maar die persoonlijke groei, dat vindt ik wel iets moois!
    Fijn weekend en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze had ik gemist. (Tablet heeft kuren op FB). Wat een prachtige foto en een mooie spreuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! altijd zéér gewaardeerd! Ik vind reacties en interactie erg leuk, maar....anonieme reacties zonder naam worden verwijderd, alsmede berichten waarin reclame gemaakt wordt.

Er is helaas een gedoe met het plaatsen van reacties, mensen krijgen foutmeldingen, of kunnen helemaal niet plaatsen, en ik krijg wekelijks reacties van Piseth San die ik niet ken.....jammer.Ik kan er helaas niets aan doen, ik ontvang ook geen mails meer van jullie berichten, dus kan er ook niet meer op terug reageren :( computers........

Hartelijke Plattelandsgroet, Jeannet

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.